09 januari 2010

Dagens Låt

Tre raka förluster.
Ofattbart!
Efter mycket analyserande.
Felet kan vara mitt!
Felet kan vara ...
Jag har ju personligen laddat som vanligt.
Hemma hos undertecknad rullar spellistan inför varje match.
Men jag har ju missat att ...
"Dagens Låt" ni vet ...

Lay All Your Love On VBK ...
Men nu kör vi.
Nu rullar den .. Spotlistan ...
Nu rullar snart nystanet på Kull.. f'låt Åby Konstisbana



clickable


Sa jag det?
Nämnde jag att vi vinner med 8-2.
Knutson, Knutson, Knutson ...

***

4 kommentarer:

  1. Vad har hänt med 5-5? Idag blir det 7-3 om matchen inte blir inställd pga kylan....

    SvaraRadera
  2. Idag tippar jag med hjärnan :)
    Hörde att ni Linköping hade -27 imorse, men det var bara -3 i Hemavan.
    Har ingen aning om hur kallt det är och hur kallt det blir i em.
    Vore ju en smärre katastrof om den skulle behöva ställas in ..

    SvaraRadera
  3. Just det, 5-5, vad hände med det? Jag trodde att du var tatuerad med 5-5. Lita på mig, 6-4 blir det.

    SvaraRadera
  4. Enligt min humbla uträkning.
    Jag vann tipstävlingen.
    Matchen slutade 8-3 och då är 8-2 närmast, men nu räknar vi ju aldrig närmast, så jag kräver ingenting av er andra :))
    Jag nöjer mig med ...

    SvaraRadera