06 januari 2010

Dagens Nystan

Klockan 17:00 i Göransson Arena.
Sandviken v. Vetlanda BK.
Svart mot Gult.
Snacka om bandykaramell.
Snacka om bandysug!
Snacka om bandyklubba ...


Förhoppningsvis ...


.. medan vi gula lugnt och stilfullt stiger mot skyarna ...


Att vi ska slå Sandviken på bortais!
Nja det är väl att hoppa över en för stor is.
Men att vi ska lyckas göra Edlund mållös och knipa en poäng ...
.. det tror jag är möjligt.
Därför blir mitt tipsa idag .. 5-5
Bror min har per telefon tippa 3-5.
Han tror på ett stilfullt gult bandylyft!!

Sa jag det?
Sa jag direkt i fyrans sportkanal.
Sändningen börjar 16:45.
Matchen som sagt kl. 17:00 ...
Huvva, Huvva, Huvva

***

6 kommentarer:

  1. Då håller jag mina gula tummar, vad kan jag annat göran? 5-5, nää det blir det inte. 5-3, tyvärr. Så det hjälper nog inte att jag håller...

    SvaraRadera
  2. Ditt tips är registrerat, men F ta dig om ..

    SvaraRadera
  3. Har bänkat oss.
    Jag hoppas de gula kan bjuda till.

    SvaraRadera
  4. Vågar knappt skriva det, men det ser ju bra ut efter en ... :)
    Men det gjorde det ju även på Kullen mot Haparanda!!

    SvaraRadera
  5. Han André med polkaisarna hade visst sagt, nu tar vi tag i det här! Upp med den röda vackra bollen igen och mot målet. Vafalls, är gasen redan slut?

    Dagboksanteckningarna voro otydliga. Så kanske eller förmodligen menade dom "gåsen"

    SvaraRadera
  6. Gåsen tar aldrig slut!!!

    SvaraRadera