09 januari 2010

Dagens Programenliga

Vinst med 8-3 över Katrineholm.
Helt enligt planerna.
Visserligen gjorde KVBS ett mål mer än vad jag tippade??
Men annars gick det alltså som förväntat.
Det mest posititiva idag.
Vi vann även den andra halvleken :)
Vi ledde med 5-1 i paus.
Men så reducerade KVBS två gånger och ...

857 personer hade sökt sig till Åby Konstisbana.
En mycket bra publiksiffra.
Kul att hemmasonen Jesper Jonsson fick göra mål.
Övriga mål:
Lysell och BjörnE 2 var, Löfstedt, PG och Rinaldo 1 var.

Sa jag det?
Sa jag att Jönköping slog "Bänken".
Härligt.
Kan bli Division I för det anrika :))
En härlig skräckupplevelse väntar dom kaxiga Nässjöborna

Sa jag det?
Apropå skräck ...
Sa jag vernissage.
Mia Mäkilä på Nationalgalleriet.
Trots kylan, mycket folk.
Och en fin skräckutställning ...


Sa jag 18:30.
HV71 gås AXA Sports Arena in dem Södertälje ...

***

5 kommentarer:

  1. Men det var väl inget skräckkabinett utan konstnärinnans möte med demoner? Tänk på att nästan alla våra politiker umgås med dom dagligen så vitt jag förstår?

    Är du från Nässjö?

    SvaraRadera
  2. Är det KALLT i stora staden? Här är det bara fyra minus, NORRLAND heter det där jag bor! Hehehe!
    Läckert med ballongsvart, vitt är också snyyyggt...men svartvitt är ändå snyyyggast! Eller huhuhur? :-)

    SvaraRadera
  3. kf:
    Nej absolut inget skräckkabinett, och ingen skräckupplevelse .. utan en mycket fin utställning.
    Nässjö??
    Moi!!
    Driver du med dig eller???

    bb:
    Kallt?
    Det var minus 14 i morse, nu är det 10.
    Hörde på radion att det bara var minus 3 i Hemavan på morgonen.
    Brorsan hade minus 27 i Linköping!!
    Är leden ur tid eller?
    När det gäller ballonger är vi överens, svarta sådana är snyggt ...

    SvaraRadera
  4. Och di gule gjorde ett mål för mycket enligt mig....

    SvaraRadera
  5. Och Katrineholm enligt mig ...

    SvaraRadera