03 januari 2010

Dagens Kvarsittare

Jag sitter kvar.
Jag är fortfarande i chock.
Jag hoppas fortfarande.
Kanske kommer det en uppdatering ...



Typ att matchen är inställd.
Den måste spelas om ...
Haparanda spelade ju i Vetlandas svarta?
Jag protesterar å det våldsammaste!
Inte får man spela bandy i den lilla svarta??
Dessutom
Matchläkare saknades!
Sånt måste man väl kunna protestera mot??

Men.
Nu har det gått dryga timmen.
Och inte en uppdatering?
Inte en jävla uppdatering.
Jävla Ramsin I.
Avgå Ramsin.
Avgå NU!!!

***

8 kommentarer:

  1. Så tråkigt för dig. Undrar om det inte var fel på dasset - jag menar vem kan spela en korrekt match utan dass. Protestera, du protestgås!

    SvaraRadera
  2. Jag har redan mailat bandyförbundet :).
    Fel på dasset, tänkte inte på det ..
    Men nu snabbygger jag ett "masonitgarage"??
    Ett förslag till en gammal Anglia??
    Återkommer.

    SvaraRadera
  3. Tungt, ser inte bra ut alls ...
    Men Nässjö spöa ju Motala igår så det kan du ju glädja dig åt, som smålänning ... eller ...

    SvaraRadera
  4. Nej man undrar ff vad som hände??
    Fattar noll, kändes stensäkert i aus :)

    När det gäller obandylagen, så var det väl kul för di blåe att äntligen vinna en match ... men någon glädje vet jag inte om jag känner av just nu!!

    SvaraRadera
  5. Men...du skulle ju vara GLAD, det SA vi ju...hela året...
    Btw, MP3 kan du förklara en sak, någon har kommenterat hos mig och associerat till bandybag...smittar bandygrejs?

    SvaraRadera
  6. Haparanda gjorde alltså samma tabbe som Vetlanda gjorde på Hällåsen, kom i sitt vita ställ! Omspel!

    SvaraRadera
  7. bb:
    Nu är jag glad :)
    Nu är det glömt och förlåtet.
    Jag har precis färdigställt en minimodell av ett förslag på ett masonitgarage klätt med tjärpapp.
    Gick snabbt som bara bandyögat, lika snabbt som Happarandajävlarna gjorde fyra mål :(
    Återkommer ...

    jansson:
    Omspel när det gäller dagens match JA, men inte fan den på Hällåsen, det har gått för lång tid, preskriberat heter det väl??

    SvaraRadera
  8. bb:
    Bandysmittan, glömde ju den.
    Visst smittar den, bandygrejsen.
    Finns dock ingen vaccin :)

    Men.
    Det var en snabbtänk till Råg-Rut det där :)

    SvaraRadera