16 mars 2010

Dagens Gåsålågi


***

9 kommentarer:

  1. Klart jag gör! Friar du???

    SvaraRadera
  2. Nej, nej, nej så roligt ska vi inte ha det en tisdag som idag .. :)))

    SvaraRadera
  3. Kom igen MrJ, säg: YES, då! Ta hon Bindan och gör henne till en ärbar Barbro.

    SvaraRadera
  4. Sant...men på LÖÖÖRDA!!! :-D

    SvaraRadera
  5. pef:
    Den har jag :)))
    Den har jag redan sagt YES till .. Barbro däremot :))
    Skeptisk ...
    Skulle humbla undertecknad kunna göra någon ärbar??
    Skulle en ap-ache kunna ..??
    Skeptisk ...

    bb:
    På lördag ..
    Förhoppningsvis hittar du någon annan .. du har ju några dagar på dig :)))

    SvaraRadera
  6. Nu ska vi inte vara på DET viset! Ärbar vill jag inte bli. Gör som Fronning säger bara, ta mig!
    Vilken dag som helst, jag är inte så noga :-)

    SvaraRadera
  7. Då säger vi löördag :)!!

    SvaraRadera
  8. Ha det nu så trevligt, ungdomar.

    SvaraRadera