04 mars 2010

Dagens Span

Ulla Bella?
Ibland funderar man ju.
Vart tog hon vägen??
Nu tänker jag inte på sekreteraren Ulla Bella.
Jag tänkte på sångerskan Ulla Bella.
Hon som sjöng med han Törnqvist.
.. å titta titta där ...

Sagt och gjort.
Jag skickade ut min flygande reporter.
Han hamnade då i Östergötland.
I det bandybefriade landskapet Östergötland.
Närmare bestämt i Motala.
Där bor hon ...


Tack KF för ännu en lysande insats!!
En lysande och för mänskligheten viktig insats.

Nu kan man sova lugnt ...
Eller hur brorsan.
Visst kan man sova lugnt efter 0-8 hahahahahahaha.
Och kan du inte det är det ju ändå ganska lugnt .. för ...
.. jag antar att du ser fram emot att läsa "Corren" imorgon!!
Lite bråttom har du allt :)))

Men vem f*n är Harry??
***

11 kommentarer:

  1. Hahaha, hon är stendöd! (Fast det var onekligen en jävligt kul grej!)

    SvaraRadera
  2. Men fortfarande kvarstår frågan, vem f*n är Harry??

    SvaraRadera
  3. Harry vare me om de nån gång, plingplong!

    SvaraRadera
  4. bb:
    Bella Fonte hade ju varit ett bättre val för Ulla ...

    pef:
    Detta var i grymmaste laget, å andra sidan Kostigen är ju inte laget för dagen hahahahahahaha ...
    Sa jag serieledare??

    SvaraRadera
  5. Jo, jo. Grattis. Ett lag som förlorar med 0-8 kan ju inte få vara i topp. Hur många matcher är det kvar? Är det bara tillräckligt många så tar vi över.

    SvaraRadera
  6. Både HV och LHC är just nu hårt skadedrabbade, men 0-8 är väl i största laget??
    Konstigt att han brodern inte visar sig på netet :)))
    Bör väl vara fem omgångar kvar!
    Tar ni full pott har ni 96 poäng, vi har nu 91 ...

    SvaraRadera
  7. Ja, stackars brodern...

    Då är det nog inte tid å poäng nog emn hoppet är det sista...etc

    SvaraRadera
  8. Ryktena går att han aldrig blir sig själv igen :))

    Chansen finns och hoppet är ju det sista som överger en Brommabo, för är det några som aldrig slutar hoppas så är det välan Brommaborna .. vart dom sig i världen vänder är allt mycket bättre än hemma i Bromma :)))

    SvaraRadera
  9. Det där sista vet jag inte vad du menar med men jag har hört att di där östermalmarna härstammande från Tjust är lite knasiga i bandibollen...

    Det var för övrigt en fin start på upphämtningen...

    Hoppetihopp

    SvaraRadera
  10. Hoppiditoppom ...

    Jag vet vad jag menar med det och du vet vad jag menar med det, men frågan är om det är nån mening med det??

    SvaraRadera