04 mars 2010

Dagens Upplevelse

På hemväg från avfilmningsaftonen!
Plötsligt .. på Skeppsbron.
Rena rama trottoarreklamen!!
Reklam för upplevelser ...
Kanske är jag lättroad.
Hade det inte varit så in i Norden kallt ...
.. hade jag stått kvar än!!
Nu snackar vi upplevelser!!

goosevisionen
visar
Upplevelse - En upplevelsefilm



Men ...
Om man nu likt undertecknad är nyfiken.
Om det nu liksom kliar i länkfingrarna ...
.. stay tuned??


Hur länge ska man vänta??
Kan väl bara konstatera ...
Jag kan avstå presenten!!
Det räcker med Skeppsbron :)

***

2 kommentarer:

  1. Läsa rakt ner i snön liksom? :-)
    Men presenten, när kommer den?

    Jag roar mig med mina fyra broar så länge, Gamla bron, Tegsbron, Kyrkbron och Kolbäcksbron.

    SvaraRadera
  2. Exakt rakt ner i snön!
    Hur går det till??
    Och så snurrar det!!

    Upplevelsebroar är inte det sämsta!!

    SvaraRadera