19 augusti 2010

Dagens Gif


***

12 kommentarer:

  1. Same here ...
    Ganska snygg gif eller hur??

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig, dramatisk. Gillar den!

    Regnar det? Här skiner solen fortfarande :-)

    SvaraRadera
  3. Det regnade imorse men nu är det zol.

    Men den här giffen är en av de bättre jg sett!!

    SvaraRadera
  4. Ska man vara kritisk (och det ska man) kunde animationen utföras aningen bättre men visst är den jättebra. Den bästa jag sett är kanske den nakna tanten som omsveps av ciggrök...

    SvaraRadera
  5. Skulle den säkert det men inte av mig och då är det svårt för humbla mig att kritisera .. men den av rök omsvepta??
    Har jag inte sett .. har den gått upp i rök eller har du den???

    SvaraRadera
  6. Vad är det för ett snack?! Skulle man inte tillåtas komma med kritik bara för att man själv inte tror sig kunna åstadkomma bättre?!! Nänä. Tänk om. Tänk rätt. :)

    Dagens Gif

    SvaraRadera
  7. Ödmjukhet, men det är väl ord som inte nått ut till Bromma ännu :)

    Rökta damen .. nu minns jag .. det har ju blivit en del giffar genom åren och ... :))

    SvaraRadera
  8. Nej men okej då .. då skulle liksom dropparna mer smygits fram ...

    SvaraRadera
  9. Min helt oödmjuka analys: Det är nog den där stora rinnande droppen som sabbar lite. Det blir inte snyggt när den "fejdar" bort. Hade varit bättre om den fick rinna bort helt.

    SvaraRadera
  10. Vanurå du ödmjuk???
    Det känns som om du också fejdar bort :)

    SvaraRadera