04 februari 2012

Dagens Dinosaurier

Kinnarps Arena nyligen ...
Stryk mot Växjö igeeeeeen.
Stryk efter straffar.
Dahlén låter Sundh lägga en straff??
Hur tänker han då??
Andra raka mystiska straffuttagningen av Ulf Dahlén!
Sundh är ju iskall när det gäller målandet.
Har väl inte gjort mål sedan augusti??
Som humbla jag ser det ...

Ser man till matchen var vi det klart bättre laget.
Men det säger inte så mycket när man möter Växjö.
Och gör man inte mer än två mål på 49 skott ...
Ineffektiva är bara förnamnet.
Något är väl fel när backen "Kolan" Karlsson är vårt offensiva vapen!!

Jag blir bara mer och mer skeptisk till Dahléns sargspelshockey!
Jag blir bara mer och mer övertygad om att han för ut för lite av truppen!

Avgå!!!

Dinosaurier?
Ja det var ju en rosig skribent som kallade våra gamlingar för dinosaurier.
Och idag ...
Idag var det många tunga gubbar ...

***

4 kommentarer:

  1. Ingen Mikelsson dock ......:-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha och ingen Franco!!
    Men jag har inget emot Mickelsson, men att låta han slå en straff från avbytarbänken, det har jag synpunkter på :))

    SvaraRadera
  3. Jo, hur dum får man vara?
    Vi skrek här hemma.
    Enda anledningen vi kunde hitta var att ingen annan ville, för ett sånt val skall inte en förbundskapten kunna göra ... eller ...
    Fast de e ju ett Kalle Anka förbund så varför inte?

    SvaraRadera
  4. Så varför inte ...?
    Senare samma dag låter Dahlén en måliskall Sundh lägga en straff .. ur led ...

    SvaraRadera