10 juli 2007

Dagens Film - Nu ska vi opp opp opp

En reklamfilm från Kina. Helt statsfinansierad. Öster gås Öster. Öster i Öster.

Nu ska vi opp, opp, opp med jönköpingstjejen Agnetha Fältskog vid mikrofonen. Tungt för "södra" men ibland är livet tungt!

gåsen - Bio
presenterar


Östers IF - Nu ska vi opp, opp, opp




via och tack till klasch/fronning(before they were bjorn).blogspot.com :-) (tyvärr hittar jag inte BP:s låt, Nu ska vi ner, ner, ner ... Men om du har den kan jag göra en film till dig också :D )

3 kommentarer:

  1. Mm just det... Tillåt mig småle ;) eller rent av hånskratta ;D ;D ;D

    SvaraRadera
  2. Mm just det.
    Det får du.
    Du får gärna småle.
    Du får gärna hånskratta.
    Men just det??
    På vilken plats ligger BP??
    På vilken plats?
    Tabellplats alltså??
    Var i tabellen ligger dom??
    F'låt!
    Vad hände nu??
    Pang sa det.
    Klirr sa det.
    Var det glashuset??
    Men snälla du.
    Inte kasta sa jag ju.
    Inte kasta sten ...
    .. i glashuset.
    Nu sak vi opp opp opp pp pp pp p p p p p p p p p p p p p

    SvaraRadera
  3. Ja vad ska ma säga. Jo kanske att BP tagit lika många poäng som ditt kära Öster. Det kan ju förvisso låta hyfsat men om man betänker att det skiljer (nästan) en hel tabell dem emellan kanske det inte är så roligt längre. För dig. Så tillåt mig kasta en sten och hånskratta här i mitt lilla glashus. ;D ;D ;D

    Men för allt i världen, lycka till!

    SvaraRadera