23 juli 2007

Dagens Korta

Efter Degerfors sensationella vulkanutbrott igår som resulterade i en vinst över IK Sirius med 1-0, är vi idag tvungna att överraska alla med att dels göra mål och dels vinna över Sylvia. Det är helt enkelt ett måste. Och om det är något Öster är känt för så är det att vi alltid är som bäst när det gäller!!

Ikväll gäller det. Bara så att ni vet. Ikväll gäller det. Vinna eller ..

Nej riktigt så illa är det inte men nästan ...

Men för att vara på den säkra sidan tar vi idag hjälp av Dr Hook, som är en känd vän av Östers IF??

Gåsen - Bio
presenterar

IF Sylvia vs Östers IF
with Dr Hook






IF Sylvia från Norrköping.

IF Sylvia är lillebror i fotbollstokiga Peking.

IF Sylvia är nykomlingar i årets serie.

IF Sylvia är ett notoriskt dåligt hemmalag.

IF Sylvia har värvat Dennis Boskailo, talangen från Djurgården??



Till East Fronts "happy songs for happy people" Umeå ...




Sa jag det att Vallens regngråa tippar fel?
Sa jag det att jag tippar att vi vinner med 2-1.
Sa jag det att Ponomarev gör båda!!

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

  1. Ajdå, 1-0 till Sylvia i halvtid...

    IFK har bara 0-0 borta mot Ljungskile, men med en man mer hoppas jag att Peking kan fixa ytterligare en trepoängare.

    SvaraRadera
  2. Sylvias första hemmaseger och Norrköpings första förlust... :(

    SvaraRadera
  3. Tungt, tungt, sa Bill
    Tungt, tungt, sa Bill
    Jag fattar inte vad som händer ..

    Norrköpings första? Vänder det nu :-)

    SvaraRadera