28 juli 2007

Dagens Stillesång - Play It Again

Den andra och absolut sista musikvideon med Giles Stille. Jag lovar!! Jag har ändrat mig, jag har fullt förtroende för Giles Stille och hans tränarkonster. Har styrelsen med ordförande Persson i spetsen, klubbdirektör Rydén och sportchef Arvidsson det, då har banne mig jag det också.

Vi är överens allihop. Det är spelarnas fel eller har vi fel spelare, eller ...

Och jag lovar, om så blir fallet (!!), att likt kaptenen på ett skepp, följa med Öster ner i seriesystemet, även den konsten kan jag!! ( Men jag följer bara med tills vi är i samma serie som hjärtats lag nummer 1, där blir det stopp, när vi är tillbaka på grusplanerna blir valet grönt!!)

Play it again, Giles

Gåsen - Bio
presenterar

Play It Again
Giles Stille




Imorgon väntar en ny ödesmatch mot Sylvia!!
Hoppas att spelarna äter rätt införmatchmat
Återkommer.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar