08 juli 2007

Dagens Film - Vi kommer tillbaka

Vet inte hur många gånger jag sett den första delen av "min film". Många är det i alla fall och varje gång, varenda gång har jag tänkt samma tanke. Den skulle man kunda använda, den skulle man kunna göra om.

Idag, alldeles nyss i en lägenhet, nära mig, blev det av ...

Med hjälp av lite nya bilder och lite ny musik (tack till Vallens reggaegråa betong).

Östers IF - Vi är höstens lag! Vi kommer tillbaka!!!

gåsen - Bio
presenterar


Östers IF - Vi kommer tillbaka




via friends.se

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Här sitter man och ondgör sig högljutt över Arvidsson totala brist på erfarenhet och så dyker denna film upp och räddar hela dagen. TACK!

    Självklart länkar jag...

    SvaraRadera
  2. Snyggt! men nu måste du göra'n för BP också!

    SvaraRadera
  3. Bara det inte blir självmål!!

    SvaraRadera
  4. vallen:
    Tack själv!

    fronning:
    Självklart, sätt in pengar på kontot så ...

    broder:
    Självmål! Hahahaha
    Läs din mail istället!!

    SvaraRadera