21 juli 2007

Dagens Kombi

Sitter just nu med en iskall Andersson på motell Filbyter i Linköping. Man är värd en pilsner efter tre timmar i en buss!

På väg hit hörde jag på radioprogrammet Kombi (tror det heter så) och det handlade om "det förfallna Sverige" och om den nya flugan att besöka förfallna industriområden och dylikt. Bland annat var skaparna av en av mina favoritbloggar Rostsverige med.

Kan inte tänka mig annat än att det går att lyssna på i efterhand via sr.se. Men. Det får ni kolla själva. Jag har bara en halvtimma på mig och då ska hinna med lite mer än att bara dricka öl!

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. W000t!? Vad gör du i stan då?

    SvaraRadera
  2. Endast ett kort stopp. Linköping är rena rama viastaden. Skönt placerad mellan metropolerna Vetlanda och Stockholm.

    SvaraRadera
  3. Ja. Linköping ligger bra till för speedway också. Man kör oftast förbi eller genom här. Så det är bara att haka på supporterbussen. Som på tisdag. Fyra bussar. FYRA!

    SvaraRadera
  4. Fyra bussar och alla vill lämna Linköping så fort som möjligt!
    Hoppas bara att Dackarna vinner!!

    SvaraRadera