14 juli 2007

Dagens Gif




Andra bloggar om: , , , ,

11 kommentarer:

  1. Du sätter på hatten och jag tar av den.

    SvaraRadera
  2. Detta lusthus står ju på Djurgården (vid Manilla)!!
    En äkta Diffare.

    Men jag har gjort om det lite, men det återkommer jag till ... ???

    SvaraRadera
  3. Du får vänta en vecka till på bilder från mitt nymålade skithus. Äns så länge dock bara nymålat på insidan!

    SvaraRadera
  4. Men jag kanske hellre vill ha bilder när jag kan se förfallet i vitögat :-)

    SvaraRadera
  5. Så illa däran är det inte. Absolut inte förfallet.

    SvaraRadera
  6. Off topic: Är inte det en bandyklubba killen har?

    SvaraRadera
  7. Jansson:
    Är det inte förfallet?
    Varför måla då? :-)

    fronning:
    En bandyklubba, visst är det det!
    Bollen ser du inte, men klubbor det har du ögon för!!

    SvaraRadera
  8. Jojomänsan! Bollblind men klubbsynt - det klubbar vi!

    SvaraRadera
  9. Du är nog den enda som sett en fransk bandyklubba!

    SvaraRadera
  10. Tyckte att den befintlig färgen var gräslig, grön alltså.

    SvaraRadera
  11. Ok, men kanske synd för mig :-).
    Gröna dass hör inte till vanligheterna, har bara ett enda i min dasskollektion!!

    SvaraRadera