16 september 2007

Dagens Bodyboy

Bensinpojkarna (BP) har enligt säkra källor bytt tränare. Enligt uppgiftslämnaren är luarna från Bromma livrädda att Öster nu, efter tränarbytet, ska rädda kontraktet och att BP då måste möta dom nästa år i Superettan.

Nu ska man ha engagerat den kände "Mistluren från Bromma - the Bodyboy" och det är nu hans röst som ska höras under höstens sega träningspass på Grimsta ...
























- "Är man blockad från tuben så är man och då har man inte mycket att göra"
, lär den fula fisken ha sagt till Bromma-Bladet, men det är ännu overifierat, då B-B inte finns på netet!

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Nu går skam på torra land!! Ny tränare?? Moi?! Nog för att mistluren kunde få lite extra fart på pojkarna men jag har inget hört och måste tyvärr dementera ryktena. De är synnerligen överdrivna. Jag ska genast se till att avsluta min prenumeration av den blaskan.
    Nå vi fick ju en pinne idag iaf...

    SvaraRadera
  2. Vafalls? Stämmer det inte?? Att man inte kan lita på Östermalmsnytt, det visste jag, men att Bromma-Bladet skulle fara omkring med osanningar det är ju snudd på skandal!! Jag blev faktiskt väldigt glad när jag läste artikeln, för visst unnar även ett östermalmshjärta lite framgång för BP.

    "Upprörd och besviken Östermalmsbo"

    SvaraRadera
  3. Men han var ståtlig - han bodypojken! Hur visste du hur jag såg ut?? Hmmm...

    SvaraRadera
  4. östermalmsbo:
    Skandal är bara förnamnet!
    Vi unnar alla BP lite mer framgång än en ynka poäng på Olympia.

    fronning:
    Det visste jag inte, bilden är snodd från den däringa tidningen B-B.
    Jag bara hoppades att det var du!!

    SvaraRadera