22 september 2007

Dagens Miss

Tog en snabb cykeltur bort till Långholmen. Nu skulle det kollas. Är det ett dass? Som den minnesgode läsaren kanske minns, hittade jag några bilder på en byggnad som mycket väl kunde vara ett gammalt utedass.

Och ...

Och ...

Spänningen stiger ...

Visst var det det!
























Visst var det ett gammalt skithus!!
Men.
Tyvärr satte kameran sedan sig på tvären ...
Tänk om den kunde ha satt sig på fjölet istället ...

























Men jag lovar att återvända en annan gång med en annan kamera!
Men nu vet iaf jag att det är ett skithus och att det absolut kommer med i samlingen så småningom ...

Och då kommer det också på spottingsidan ...

Andra bloggar om: , , , ,

5 kommentarer:

  1. Som jag har väntat på lösningen på dett mysterium.

    Kameran på tvären...?

    Börjar lukta bortförklaringar det här...=)

    Återvänd du!

    SvaraRadera
  2. Om det är någonstans och någon gång som bortförklaringar luktar så är det i samband med dassplåtning!

    Kameran på vären, nja snarare undertecknad!

    Men jag lovar att återvända!!

    SvaraRadera
  3. Det har du rätt i, det luktar...

    SvaraRadera
  4. Har du glömt de dar då din farfars far satte fart mot Klippiga bergen och en tomahawk var det enda språk som du då kunde förstå ..
    Har du glömt den dagen då gräset var för högt hahahahaha snacka om bortförklaring som luktar, snacka om att sitta i en bandyhall och kasta sten eller om det var ett glashus hahahahaha
    Jag gör nåt åt saken, jag tar styret i egna händer, jag gör ett återtåg, jag återvänder med nya bilder, gör du???

    SvaraRadera
  5. Vafalls Jansson, kan du kinesiska?
    Fanatastiskt, hade jag ingen aning om!!

    SvaraRadera