27 november 2007

Dagens Fel

Kommer man hem och är snäll och upptäcker att han Söderman snott en nyhet :-). Jag såg det först, jag har en tiff-fil, men glömde bort den!!

Nåväl jag kan ta en tjuvaktig skata, framför allt när jag hittat ett annat fel!!

Nu handlar det om hur över 400 personer kan rösta så illa?? Att 400 röster kan låta illa det vet man ju, men att så många personer missar hela bandypoängen, det är för mycket. Mycket för mycket!!


Hallå alla ni som röstat fel. Det VBK gjorde på Kullen i söndags var ju rena rama bragden. Rena ram bragden som enligt alla regler borde resultera i ett bragdguld!! Vi snackar 6 minuter. Vi snackar en vändning på sex minuter!! Sex minuter!!

Sa jag sex minuter???
Nämnde jag bragdguldet???

Jävla Radiosporten!!

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Min teori är!!!
    27 personer som röstade var bandykuniga, typ du och jag
    och möjligtvis han Hansson.
    Resten var helt enkelt Nässjöbor!

    SvaraRadera
  2. Din teori håller och då måste vi jobba för att det införs ett Nässjöfilter på alla omröstningar som har med bandy att göra ...

    Så om du läser det du Söderman, så vet du att vi räknar med att du gör din plikt!!

    SvaraRadera