11 november 2007

Dagens Portfölj

Dagens (Bandy)Portfölj är inte bara nyputsad och fylld med pepparkakor.
Dagens Portfölj är ett "art of work".
Dagen till ära är endast det bästa gott nog!
Högtidsdagen.
Bandypremiärdagen.

Bandy är kultur

Denna installation är ett verk av konsthandlar'n inför bandypremiären 2005. Kanske det står där i år också? Vad vet jag, men ni som idag vandrar på "Le Rue de Bandy" med slutmålet Tjustkulle, ni vet ju. Och ni kan ju ur eran bröstficka ta upp den lilla digitala och ta en bild ... (josephzohn at gmail.com)

Jag lovar att publicera alla ..
Jag lovar (nästan alla då :-) ...

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Bandyportföljen är fylld!!!!
    Men inte med pepparkakor!!
    Det får Jansson käka, han slutar
    nog med det han också.
    Vad har man för att man är snäll?
    Idag gäller taggtråd o renat!!!

    SvaraRadera
  2. Taggtråd och renat, det ä redia supporteratteraljer dä!
    Låter som en låt av dom där som gjorde amazonen berömd, fast dom tramsa till det med folköl och dunka dunka.
    Dunken kan jag ha och att vi ska dunka till dom där bönnera från byn det tar jag för givet!
    Skönspel är inte nödvändigt, den småländska kulturen består också av bly, betong och lite cement!!

    SvaraRadera
  3. Fick du lånarendära ellervaddå??

    SvaraRadera