09 mars 2009

Dagens Hockeytips

Det är tätt mellan matcherna.
Har knappt hunnit suga på karamellen ...
Frågan är om han Oves luajävel har gjort det.



Först syndabock (enligt vissa) och sen matchhjälte.
Sa jag tätt mellan matcherna :)

Ikväll är det dags för en ny match.
Match i E.ON Arena.
Blir tufft.
Tror att Timrå reser sig ur dyngan (0-7) och vinner med 4-3.

De övriga kvartsfinalerna slutar som följer ...
Brynäs-FBK 4-2
Skellefteå-Linköping 3-5
Luleå-Frölunda 6-3

Sa jag att jag läste.
Jag läste någonstans ...
"Jag skulle glatt kunna stå på en soptipp för att se HV spela."

Tyvärr.
Jag vet en soptipp.
Men den är sändningsfri ikväll.
Ikväll visar "Nian" Frölunda vs. Luleå.

Sa jag frågan är?
Frågan är ...
Hur blir det med han Thörnberg?
Blir han avstängd eller inte.
Snacka om märkligt.
Hur f*n kan man ha det så här nådens år 2009??
Man kan väl för f*n inte döma i efterhand??
Snacka om soptipp!
Snacka om soptippsförbund!!

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar