07 mars 2009

Dagens Stenkross

Vilken urladdning.
HV71 körde fullständigt över Timrå.
Eller vad sägs om 7-0!!
7-0 ...
WunderbaumaHV71alainen ...
Nu står det 1-1 i matcher.

Första perioden var jämn.
Ledningen med endast 1-0.
Men sen rann det iväg ...
Vi vinner andra med 3-0
Och när Thörnberg gör 5-0 efter 13 sekunder i tredje så ...
.. var det helt klart.
Då spolade vi ner han Challekärringen :)



Sa jag det?
Sa jag att Thörnberg blev tremålsskytt!

Sa jag måndag.
Måndag är nästa speldag.
In the E.ON Arena ...

För övrigt vann alla övriga hemmalagen idag.
Frölunda, Linköping och Färjestad.

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 kommentarer:

  1. Nästan alla ska ner i det avloppet vandra.....?

    Jag har ett annat namn, men jag syftade på jordgubbe! Finska kan va otroligt vackert?

    SvaraRadera
  2. mansikoita:
    Du får ha hur många namn som helst så länge HV HVinner och Challekärringen sitter fast i avloppet!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att Ove´s pôjk fick täppa till snétruten på kärringen. =)

    Kvällens bästa var när klacken sjöng:
    Challe har små rosa trosor trala lala la tra lalla la.

    SvaraRadera
  4. raggmunken:
    Härligt är bara Oves förnamn!!

    Smålänningar och sångtexter, det kan aldrig bli bättre!
    Vofför är i den klacken med i det däringa SM i schlagerfestival????

    SvaraRadera
  5. Och sporten går ut över alla idioters förstånd; om det finns några? Men vi ska inte gåsen klandra. Han är en konstnär isig?

    http://www.youtube.com/watch?v=mDd_w8fMolE

    Han gås på isen till den smälter. Vi ho"pp"as isen håller.

    SvaraRadera
  6. svt:
    Så länge fursten får bestämma så länge är jag på is ...

    SvaraRadera
  7. Tur för dig att du har ETT bra favoritlag ;-)

    SvaraRadera
  8. 7-0! Schlagerguld!!

    SvaraRadera
  9. ///:
    ETT??
    Vad sägs om Öster-HFF 6-2, vad sägs om att tackbreven strömmar in från Myresjö till SMHI för att planen var ospelbar, vad sägs om ...

    tommy:
    SchlagerGULD!!

    SvaraRadera