05 mars 2009

Dagens Summering


Inget att snacka om.
Ingen analysering behövs.
Goodbye cruel bandyworld.
Grattis Sirius ...

Sa jag det.
Sa jag tack.
Tack till alla gula för underhållningen.
Nu är det slut.
Nu är bandysäsongen över.

Sa jag hockey?
Sa jag HV71 ...
Just nu ligger vi under även där.
Just nu 2-1 till Timrå.
När den tredje perioden just börjat ...

Uppdatering 21:40
Timrå vann första med 2-1.
Mest populär ikväll ...
Martin Thörnberg ;)

Bästa valet verkar Frölunda ha gjort??

Andra bloggar om: , , , , , , ,

9 kommentarer:

  1. Vilken dag va? Men handen på hjärtat, är det inte ganska skönt ändå? Nu kan du koncentrera dig på saker som verkligen betyder något. Upp med hakan. ;)

    SvaraRadera
  2. Upp med hakan?
    Han var ju inte ens med i truppen?

    Men visst, nu kan jag äntligen börja bevaka HV och VFF:s försäsong.
    Bandy.
    Hrmf.
    Vem bryr sig, man ser ju ändå inte bollen, inte ens Sharpen hjälpte :O)

    SvaraRadera
  3. Din satan ...
    satan ...
    du din satans helvetes jävla skit!
    Din jävla skit;
    Bondlurk, läbbiga skurk,
    ynkliga parasit!
    Pottsork, snuskiga stork,
    din ruttna rot, din fulla kork!
    Avskum, spattig och krum,
    du är så jävla dum!
    Din usla gam,
    din slemmige torsk,
    förnicklade pappskalle,
    skunk, förbanne mig,
    lägg ägg, slibbiga drägg
    skitstövel och bandit!
    Slashas, ditt vidriga as,
    piss och pest och senapsgas!!
    Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
    Din sabla bock, ditt feta arsel,
    våga dig aldrig mer hit!
    Attans skitstropp, hörru din
    saaaa, saaaatan,
    helvete,helvete, helvete, helvete,
    helvete, helvetes jävla skit!

    SvaraRadera
  4. Dan:
    Den satt som en propp i avloppet!!

    SvaraRadera
  5. Dra i snöret, NU! Det är inte lätt va gås i dessa tider. Att va människa skapad av Babylons principer ställer betydligt större krav? Det är kanske det vi bevittnar idag. Gott eller ont, jag vet inte! Ser halvtaskigt ut. Tycker nog att VBK behövde sina poäng ändå.

    SvaraRadera
  6. Nu är det för sent, nu kan vi inte dra i nåt snöre ...

    SvaraRadera
  7. Bellman skulle uppför en backe med en tung skottkärra. När han var nästan uppe välte kärran och Bellman blev så arg att han svor. Just då kom en präst förbi och sa:
    - Om Bellman svär kommer han aldrig till himlen.
    Då sa Bellman:
    - Jag ska inte till himlen, jag ska bara uppför backen!

    SvaraRadera
  8. SB:
    Den kan användas av många bandytränare ... :)

    SvaraRadera