05 mars 2009

Dagens Uppgradering

Intallerat och klart.
Testkörd.
Funkar ...
Tänker f*n inte missa dagens avancemang.
Tänker se varenda gul strut!!

Nu har jag bytt ut min gamla Motorola till ...


.. en splitter ny ...
Huvva, huvva.
BandyTValainen ...


Sa jag det?
Sa jag avgörande kvartsfinal.
Sa jag ikväll.
Sa jag 5-3 till di gule ...
Heja heja VeBeKåååååååååååååå ...

Tipsen fortsätter att strömma in.
Ingen mer än Hans-Elis tror på Sirius :)

Sa jag att TV-sändningen börjar 18:55 i Svt24.
IK Sirius vs. Vetlanda BK
Bandyhuvvalainen ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Då får du installera dig själv i bandsoffan nu? Fem minuter till start.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr fel tillfälle med ny TV. Ett klart mycket bättre lag och tyvärr inte gult...

    SvaraRadera
  3. Huuvalainen? Bollarna gick nog åt fel håll? Vi får lyssna till harmoni från Kalimba. Det äkta kommer på slutet.

    http://www.youtube.com/watch?v=vwi0JaJmVTI&feature=related

    SvaraRadera
  4. kenneth:
    Soffan var skön till sista minuten av den första halvleken, sen blev den stenhård :)

    broder:
    Tur att man har en del kanaler som visar hockeyn, nu när bandysäsongen tog slut samma dag som jag fick en sportvänlig TV ...

    annanyman:
    Nu får vi lyssna på skön musik istället!
    Och se på mer filmer :)

    SvaraRadera