01 juli 2009

Dagens Märkliga

Känns lite kufiskt.
Lite otäckt.
Lite som om iPred bleknar i sin enkelhet!
Lite för mycket faktiskt.
Hur kan dom vet detta?
Var får Blogger sin information från??
Hur kan dom veta att jag behöver detta??


Blogger har ju börjat med reklam!!
Börjat och börjat.
Hrmf.
Nåväl.
När man publicerat ...
Då får jag just nu upp denna reklam!
Jag vet inte om det bara är jag??

Är du svensk.
Då vet du.
Då vet du följdfrågan.
5 kg i veckan?
13 veckor!!
Om 13 veckor finns man inte mer!!

Men för säkerhets skull.
Bara så att rätt är rätt och förblir rätt!!
Klicka aldrig på Trimgel.
Gör det inte.
Jag gör det inte.
Trots att behovet finns :)
Jag skulle aldrig göra det.
Är man reklambefriad så är man!!

Sa jag det?
Sa jag märkligt namn!
Jag tycker i all fall det.
Trimgel.
Låter mer som en hårvårdsprodukt.
Jag har min slogan klar ...
Trimgel, istället för Brylcréme.

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar