07 oktober 2009

Dagens Nyförvärv

Vetlanda BK presenterade på tisdagen ett nyförvärv.
En sensation inte bara i bandyvärlden.
En tjej i A-truppen??

Hon hade med sig egna bollar och ...
.. vid första träningstillfället ...
.. hon Skar lätt igenom försvarsmuren ...





Bäva månde skogshuggarna från Edsbyn.
Bäva månde gurkhackarna.
Bäva månde "Avbytarbänken" när det är dags för DM 2010!!!

Och välkommen in i gänget du Lady in Red, säger alla vi gula supportrar.

goosevisionen
repriserar
Skar lätt in Red



Uppdatering 13:54
Apropå utbyggnader.
Apropå hyllningsbilder ...
Han som lever väl och har det gott ...

***

6 kommentarer:

  1. Fast i Byn kör vi mer täkt ...http://guldbyn.blogspot.com/2009/10/budskapet.html

    SvaraRadera
  2. Jag ändrar mig omgående. Räkna in mig i Vetlanda BK:s fanclub!
    P.S. Kolla in mitt skithus idag!

    SvaraRadera
  3. ///:
    Snacka om att skicka hyllor till sopstationen!!
    Underbar!!

    red:
    Medlemskortet kommer till redaktionen!!
    Underbart bygge, svar kommer i kommentarsrutan!

    SvaraRadera
  4. Du får inte göra(n)så!
    Har du några bra vallningstips?

    SvaraRadera
  5. Till och med jag kan nu tänka mig att kolla lite bandy.

    SvaraRadera
  6. kennetH:
    Vallningstips??

    sid:
    Du får väl göra en vansinnesfärd till nån nattbandyarena :)

    SvaraRadera