09 oktober 2009

Dagens Utmärkelse


Sånt här gillar man.
Alla gillar väl utmärkelser.
Sture hade .. även postumt!!
Utmärkelser är utmärkta ...
Till och med på sjökorten ...

Min systerblogg.
Bloggen som jag liksom inte riktigt styr över.
Bloggen som liksom lever sitt egna liv.
Bloggen som mer styrs av kapten Hadock ...
Den bloggen vann i år det prestigefyllda "Kättjepriset-2009".
Man bockar.
Man bugar.
Man njuter.
Man funderar.
Varför i h*lvete gåsar man vidare :)???

Men enligt min humbla.
Finnar ristade med stor möda in i barken "Minä rakastan sinua"
Jag däremot.
Jag skar lätt in ... "I Löv Jo to"

***

***

7 kommentarer:

  1. ja men va bra!
    Och ha en skön helg du med!

    SvaraRadera
  2. grandprix:
    Tack!!

    red:
    Tack!
    Det ...
    .. samma!!

    SvaraRadera
  3. Ja grattis då, men det är ju inget jag behöver blogga om.
    ;)

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Nej du har nog med att blogga om alla dina utmärkelser :)!!!

    SvaraRadera
  5. Förvisso, men nu har det gått en hel dag utan att jag fått en enda utmärkelse!!???

    SvaraRadera