14 januari 2010

Nattens Neoner

En vandring till och från "De osynliga".
Från 19:15 till 01:15 ...









Sa jag "De osynliga".
Filmklubb Gamla Stan visade "De osynliga".
En norsk film från 2008.
En norsk film som det tycktes olika om ...
Vissa var lyriska andra tyckte som jag :)
Lite för lång och lite för norsk.
Svårt med thrillers på norska :)
Förutsägbar.
Snyggt filmad och klippt.
Bra manus, men ...
Men den fångade inte mig.
Jag blev inte engagerad.
Betyget blir ...




Sa jag storstryk?
Nej det gjorde jag inte men jag nämner det så här i förbifarten.
En förbifart som vi saknade ...
Nu måste vi slå Hammarby på lördag.
Huvva, huvva ...
Det var en tung idrottsonsdag.
Det var inte bara VBK som ...
.. även Barca och Liverpool torskade.

***

2 kommentarer:

  1. Var du osynlig SÅ länge...från 19.15 till 01.15...Men fina bilder blev det. Väldigt fina!
    Annars nämner JAG ingenting, varken i förbifarten eller nån annan fart. Möjligen...farting in my pants, om det är OK.

    SvaraRadera
  2. Då nämner jag inget om det men tackar för det synliga berömmet :)
    Fart on You!

    SvaraRadera