13 januari 2010

Dagens Låt

Vi hade tre raka förluster.
Ofattbara förluster!
Jag tog mitt ansvar.
Jag hade missat att ...
Så gjorde jag det.
Och vi vann direkt.
Nu laddar jag igen.
Gör det du också ...

Lay All Your Love On VBK ...
Nu kör vi.
Nu kör vi så grannarna ryker!
Nu rullar den .. Spotlistan ...
Nu rullar snart nystanet på Sävstaåsens IP.



clickable


Sa jag det?
Sa jag 5-5.
Jo, det gjorde jag.
5-5 sa jag!!
Det jag inte sa.
Det jag missade helt är att jag missar matchen helt.
Men dom klarar sig nog utan mig.
Mig som måste ila till Gamla stans undre värld.
Mig som måste ila ner i en välkyld källare :)
Mig som måste se på film ...
Filmklubben i Gamla stan har vårpremiär.
Premiärfilmen heter ..???

***

5 kommentarer:

  1. Inga problem broder, jag tittar åt dig. Jag ska ändå inte titta. :-)

    SvaraRadera
  2. Det var ju nära...;)

    SvaraRadera
  3. broder:
    Jag börjar mer och mer luta åt .. hockey!!

    jansson:
    Exakt hade vi bara gjort tio till så ...

    SvaraRadera