12 mars 2010

Dagens Dazzålågi

Göran Fjöllund

***

6 kommentarer:

  1. Konsthandlar`n12/3/10 09:50

    Tycker nog att "inramningen"
    är för mycket till Fjöllunds
    fördel.
    Hade nog föredragit nunan vänd
    mot själva fjölspannet.
    Då kunde man mer förena nytta
    med nöje!!!

    SvaraRadera
  2. Vi är helt överens och det kommer så fort jag hittar ett skithus som jag kan ta mig in under???

    SvaraRadera
  3. Haha, den tunga äggformade varianten!

    Nu är det fan fredag resten av dan!

    Mud å woods på dig! :-)

    SvaraRadera
  4. Mud and woods ...
    Och så han H Ägglund i fjölet, då är det tamefan skål och fredag!!

    SvaraRadera
  5. Konsthandlar`n12/3/10 20:20

    Jo jag tänkte!!!!???
    Efter att jag läst B.B.s
    kommentar.(ganska vass den
    B.B.n dvs. Björk bönan.)
    Äggformad d.v.s påsk.

    Kärring d.v.s Fjöllund.

    Vi utnämner honom till årets
    "PÅSK KÄRRING"
    Och Göran!

    Du behöver inte ge dig under något
    fjöl.
    Kör bilden rakt ner i skiten,
    jag nöjer med möjligheten att
    skita honom i nacken!!!

    SvaraRadera
  6. konsthandlar'n:
    Han är väl inte speciellt påsklik?? Han är ju trots sitt namn inte speciellt "äggande" :)

    Jag lovar att jag tamefan så fort möjlighet finnes krypa både till korset och till fjölet!!

    SvaraRadera