27 maj 2010

Dagens Dazzålågi

Vetlanda-Posten
20 maj 2010 ...





***

12 kommentarer:

  1. Fan också! Ännu ett resmål som måste besökas - kunde du inte fixat en permanentutställning - jag hatar att ha brått till inrättningar av denna sort :D

    SvaraRadera
  2. Ingen fisförnäm skitartikel! :-)

    SvaraRadera
  3. Snart ser man dig på kändisfesterna. Men, 98? Varför 98? Hann du inte klart?

    SvaraRadera
  4. Hela Julita ser fram emot ditt besök!!
    Permanent .. känns lite fegt :)!!

    bb:
    Nej den är mer än okej :)!!

    pef:
    Snart???
    Faktum är att jag ville ha 98 eller 99!!
    Då har jag ju målet kvar :)!!

    SvaraRadera
  5. Åh, ursäkta mig. Det är klart att du redan gratisäter gåslever i stora lass tillsammans med Robinson-Lasse och Naken-Britta.

    Det låter som en efterkonstruktion men i brist på bevis så gratulerar jag dig till de 98.

    SvaraRadera
  6. Sen var det nån från Idol typ ...

    Faktum är att det var 100, men att jag i smyg plockade bort två :))!

    Sen var det nån från Mästarnas mästare :)!!

    Och värre lär det bli när/om väl Sörmlandsbygdens artikel kommer ... då blir fester som heter duga!!

    SvaraRadera
  7. Aha! Så, min näsa för efterkonstruktioner svek mig alltså inte ;)

    När Smörlandsbygdens Allehanda kommer ut vankas stor galabaluns på Hertig Göran P's herrgård. Anitra fixar sprit i mängder och GP slaktar kalven. Då du!

    SvaraRadera