16 maj 2010

Dagens Tillväxt

Idag skulle det ...
Idag skulle de första spadtagen tas??
Idag skulle Humlan tillväxas ...
Det skulle planteras svart!
Vet inte hur det gick med den saken?
Jag vågade av skäl så goda som några andra .. endast passera.
Det jag vet med säkerhet är att "Linnet" står kvar!!



Han gjorde det i alla fall ...

Apropå tillväxt.
Ikväll smäller det ...
Då får vi se om "småkronorna" växt till sig??
Tre Kronor v. Kanada.
Sa jag Hockey-VM?
Jasså!!
Men har vi slagit Norge, Frankrike och senast Lettlanda ...
.. då slår vi ju Kanada av den så berömda farten!!

Apropå mörkrädd!
Läste i bladet ...
Kanske tur att skithusen står på Julita :))
För där spökar det väl inte ...

***

2 kommentarer:

  1. Mörkrädd är jag inte, jag gillar svart. I alla former.

    Därmed inte sagt att jag har ett svart sinnelag... :-)

    SvaraRadera