16 maj 2010

Dagens Gif


***

15 kommentarer:

  1. Exakt sådär kände jag mig igår, och det berodde INTE på vinet!

    SvaraRadera
  2. Vad det värmen eller :)??

    SvaraRadera
  3. Exakt! Det var VIDRIGT! Nästan lika varmt idag...puh!

    SvaraRadera
  4. FyFan!!
    Jävla sommarhelvete!!

    SvaraRadera
  5. Men snart startar den RIKTIGA säsongen! :-)

    SvaraRadera
  6. Snart är det dags att putsa upp termosen igen :))

    SvaraRadera
  7. Härliga tider! Min är skotskrutig.

    SvaraRadera
  8. Ja, RÖD i alla fall... :-)

    SvaraRadera
  9. Som det ska vara med termosar, och INTE med Norrlandstemperaturer! :-)

    SvaraRadera
  10. Exakt, sen har min den där vackra "korrugerad plåt-designen" :)

    SvaraRadera
  11. Det är jag avundsjuk på dig för...
    självkorrugering är inte det enklaste så jag tänker inte prova ens :-)

    SvaraRadera