14 maj 2010

Dagens Gif


***

11 kommentarer:

  1. Klart för inflygning! Oooops!

    SvaraRadera
  2. Detta är kapten Andersson som talar ..

    SvaraRadera
  3. ...inte länge till, han har fastnat i halsen.

    SvaraRadera
  4. Snart blir det fladdermus ......?

    SvaraRadera
  5. bb:
    Flaskhalsen ??

    kf:
    Hahahaha

    SvaraRadera
  6. Svårt å tro att det är flaskhalsen, men vad vet JAG?

    SvaraRadera
  7. Jag vet ännu mindre ...

    SvaraRadera
  8. Tror jag inte ett skit på, du är ju dazzålåg!

    SvaraRadera
  9. Dazzålåg ja, men inte flyg- eller flaskålåg ...

    SvaraRadera
  10. Du får tala med den lille halsläkaren, han vet nog.

    SvaraRadera
  11. Den lille jäveln skulle jag gärna vilja träffa, för nu har jag haft ont i halsen i flera veckor!!
    Vad heter han?
    Telefonnummer???

    SvaraRadera