19 maj 2010

Dagens Gif


***

8 kommentarer:

  1. ...men snart är klackarna i TAKET! :-)

    SvaraRadera
  2. Just det ja idag är det ju onsdag .. som vissa har väntat :))

    SvaraRadera
  3. Väntat? På vad... :-)

    Men snart är det lördag igen och allt blir som vanligt, tack och lov.

    SvaraRadera
  4. Har du inte väntat??
    Gå då ...
    Men du snackade ju Opera igår när det inte var onsdag??
    Var har du varit uppe i nu??

    Snart är det lördag, ska bara genomlida en tung konferensdag på punschdagen :))

    SvaraRadera
  5. Uppe i smöret, det är lagom högt.
    Och visst har jag väntat, men det är drygt att gå ända dit...så jag skvalpar i mig lite Opera och minglar runt här i hopen en stund.

    Stackare, konferensdag! Idag hade vi jämlikhetssammankomst 13-16, sket jag fullständigt i. Drog hem istället och var jämlik med mig själv :-)

    SvaraRadera
  6. Haha nu missade du 'i väntan på gå då'!!
    Jag vann!!

    Du får hopas på vinst en annan dag.

    Imorgon är det dock jag som förlorar .. hoperenser är inte heller min favorit!

    SvaraRadera
  7. Hahaha, nä jag missade inte Godot. Jag väntade på att DU skulle svara det efter min andra kommentar :-)

    Men skit samma, du får poängen som tröstpris inför morgondagen :-)

    SvaraRadera