07 februari 2007

Dagens Gif

3 kommentarer:

  1. Min herre behagar ägna sig åt lyteskomik!!

    (jag vet var du hämtat de senaste giffarna - inte i Sundsvall)

    SvaraRadera
  2. p-e:
    Nej, nej icke en chans.
    Här ägnar man sig inte åt lyteskomik.
    Gåsen speglar bara verkligheten.
    Att sen verkligheten eller rättare sagt gif-världen påminner mycket om verklighetens han kd-Hägglund, det kan ju inte jag rå för, lr??

    Och.
    Inte ens narrar jag någon gammal fotbollsklubb från Sundsvall.
    Ska jag narra några fotbollslag ska dom spela i allsvenskan, sån är jag och det står jag för.
    Allt som jag publicerar är helt enkelt bara upphittat på netet.
    Klippet (giffen) är hämtad från en gammal långfilm som jag faktiskt såg för inte så länge sedan, men jag kommer min själ inte ihåg vad den heter.
    Imorgon kommer en lite längre gif-version från the same movie!

    SvaraRadera
  3. "Freaks"

    Hägglund ja den va bra! :)
    Men verkligheten och bandybollar rimmar illa. Men men det är ju din verklighet kunde den liberale kontra med. Ack ur led äro tiden!

    SvaraRadera