15 februari 2007

... not filing så god majself ..



Taggtråd i halsen.

7 kommentarer:

  1. mi nither ajm afäjd host host
    mvh P-E F

    SvaraRadera
  2. dämm it oxå! nau ajm hom in fiver! aj håup ju ar nått! ze bädd iss kåling!

    SvaraRadera
  3. p-e
    Dejt ferkir sm vi ntts av den hollndska inflnsan.
    Du mste hft vruset i din bgg!

    Gjrdi ett bski paa Tekniski md ngra killr ur År.1 mn sn jg jag hm.

    Kryi på dg!

    SvaraRadera
  4. Vad då i min dator! Du som fått nått billigt gratis program av Nordea!

    Schysst förresten att smitta 1a gluttarna!

    kr p d md!

    SvaraRadera
  5. Ta en Ratzi Poutzzi vet ja,hjälper mot ont i halsen, och så hoppar alla pormaskar ur sina ide.


    //sin

    Ps.Har hemma i skafferiet :-)

    SvaraRadera
  6. Upp och hoppa! Oppopoppa! Ut med taggtråden!

    SvaraRadera
  7. p-e:
    bgg var en frkrtnng av bägg!!

    Det var dom som smittade mig ... dom j-a.

    Tck!!

    sin:
    Ratzi Poutzzi??
    Ta med en sån när du läser min nya datortidning "PC på köksbordet" :-)

    p-e:
    Hoppandet kommer, se bara på Holm, han hoppar fortfarande trots sin ålder!!

    Men först måte jag nog få tag i lite Kåvepenin på svarta östermalmsmarknaden, för vare sig Treon eller Bamylen biter ..

    SvaraRadera