03 februari 2007

Dagens spelschema

07.00 USA - Vitryssland (Bandy-VM 2007,Kvalmatch)
10.00 Ryssland - Kazakstan (Bandy-VM 2007, Semifinal)
13.00 Sverige - Finland (Bandy-VM 2007, Semifinal)
13.15 BK Bore - Skirö AIK (Division II Södra)
13.15 Åby/Tjureda - Nävelsjö (Division II Södra)
15.00 Vetlanda BK - Vänersborg (Träningsmatch)
15.40 Vetlanda BK - Edsbyns IF (Åtvidabergs Bandycup P15)
15.45 Falu BS - Vetlanda BK (Borlänge Bandy Cup P13)
22.25 Vetlanda BK - Tillberga (BBK P13)
23.25 Gustavsberg - Vetlanda BK (ÅB P15)

Dessutom spelas det en hel del andra bandymatcher.
Bandymatcher som inte jag följer ...
Jo.
Det finns sådana :-)

Och.
Tänk om man ändå vore finansminister.
Då kunde man flyga å fara.
Från Kemerovo ..
.. till Kjellskulle ...
.. vidare till Tjustkulle ...
.. och via Åtvid och Borlänge ...
.. en kort mellanlandning i Gustavs ...
.. innan slutstationen på Brahegatan ...

Men inte f-n skulle jag skylla på Lind.
Inte på Anna och inte på Robert.
Har jag till skillnad från Fantomen.
Väl visat mitt rätta ansikte.
Då står jag för det.
Sån är jag och det står jag för!

2 kommentarer:

  1. Det är alltid lätt att skylla allt på en LIND

    SvaraRadera
  2. lind:
    Det är alldeles för lätt att skylla på en Lind. Vissa krävfer högre straff om man skyller på Lind. Men som du såg själv Lind, så blandade jag inte in dig Lind denna gång. Tyckte mer att han Robert hörde ihop med henne Anna. Den enes död också vidare ...

    SvaraRadera