20 oktober 2007

Dagens Lagrell

Anrika Öster på väg ur Superettan.
"Hemskt att se", säger Thomas Ravelli till det rosa.
Tommy Svensson och han Lagrell håller med.
"Svårt att stoppa en negativ spiral", säger Svensson!

Men han Lagrell då?
Efter 50 år som Öster-supporter!
Vad säger han??
- "Jag har fått mer sympatier för Jönköping Södra"

Han Lagrell gör en klassik Lagrell :-)
I samma rosa.
Tar han sina fingrar ur en syltburk ...
.. och stoppar dom snabbt i en annan ...
Bara man vänder på bladet så ...
- "Jag har fått mer sympatier för Jönköping Södra".

Larz-Åke Lagrell - En fara för svensk fotboll.
Snart håller han väl på Norge också ...
Kan se rubrikerna i Verdens Gang.
- "Jag har fått mer sympatier för Norge!"

.. bara dom betalar bra så!!

Personligen har jag inget emot vare sig J-Södra eller Olle Nordin, men ...
.. nu hoppas jag mer än innerligt att Öster klarar sig kvar och att J-Södra får spela derby mot Huskvarna, bara för att få uppleva när han Lagrell gör sin fotbollspudel.

"Va?
Har jag sagt det?
Nej, nej jag är felciterad!!
Mitt lag är och har alltid varit Huskva .. f'låt Öster ...."

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Det finns bara en Lars-Åke Lagrell och tur är väl det!

    SvaraRadera
  2. Ja han är en jävla syltburk hela han!!

    SvaraRadera
  3. Vi får hoppas att han inte gör som Lennart! Vi får hoppas att Lars-Åke lämnar bandyn ifred på ålderns höst!

    SvaraRadera
  4. Exakt!
    Ge fan i bandysyltburken, Lagrell!!

    SvaraRadera