31 oktober 2007

Dagens Sanna

Alldeles nyligen på en blogg nära dig publicerade jag ett gammalt vykort från "Vilda Väsby". Ett vykort som verkligen visade på hur trist en betongförort kan vara och för att verkligen belysa vilken skillnad det är mellan det fula och det vackra lägger jag upp ett nytaget foto från bandymetropolen Vetlanda.
Skillnaden är så total.
Så total!!
Värme kontra kyla!
Och.
Bara lyktstolparna säger det mesta ...
I Vetlanda är dom blåa och lutar åt vänster
I Väsby ...



Andra bloggar om: , , , , ,

12 kommentarer:

  1. Go Vasby Go Vasby!!!!

    PEF

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, Väsby i alla väder!

    SvaraRadera
  3. Joda, vem ska annars forsvara och heja pa gamla hederliga Vasby om inte Fronning?!

    Ursakta stavningen

    PEF

    SvaraRadera
  4. Det ar ratt, sa han som korde!

    ursekta stafningen

    GEGJ

    SvaraRadera
  5. GEGJ?? Grorhan Europeiska Gemenskapen Jorfewfzhhhon???

    PEF

    SvaraRadera
  6. Det första G.:et varde dig givet liksom J:et, när det gäller de mellersta må du tänka kungligt ..
    Lycka till!

    SvaraRadera
  7. En Gubbe ar det enda jag kommer pa...

    SvaraRadera
  8. Kulturkungen och han med ärtsoppan.
    Jävla Hagaparken och jävla Nyköping!!

    SvaraRadera
  9. En Gubbe ar battre...

    SvaraRadera
  10. ...sa gubben!

    SvaraRadera
  11. Jag har ju inte med saken att göra men jag har en känsla av att detta är samma anonyma person, som via kommentarer trilskas på ett annat ställe på den här blåggen, för det känns som samma jävla envishet!

    Anonym Östermalmsbo

    SvaraRadera