30 mars 2008

Dagens Disciplinerade

Disciplinerade.
Det är nyckeln.
Nyckeln till att vi vinner idag.
Disciplinerade och konsekventa.
Då vinner vi.
Då vinner vi med 5-2.
Då kvitterar vi till 2-2 i matcher.

"- Det är 1-2 i matcher, men det är först till fyra matcher. För oss gäller bara en sak och det är vinst. Vi måste kliva fram och gilla läget, vara konsekventa i 60 minuter och ha en bra balans mellan offensiv och defensiv. Då har vi stor chans att vinna"



När det gäller den andra semifinalen.
Så utlovar Färjestad "grishockey"??
Det behöver dom väl lova?
Det vet vi ju!
Färjestad är ju "grishockey"!!
Nåväl.
Hemmaplan är det rätta.
Linköping tar Cloetta.
Vinner också med 5-2.


Uppdaterat 12:20
Broder tippar 2 x 4-2

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 kommentarer:

  1. idag vinner hemmalagen med 4-2

    SvaraRadera
  2. Det är två bra tips ...

    SvaraRadera
  3. Back to Gryningsgatan idag söndag men ingen live-hockey på grund av trycket

    SvaraRadera
  4. Det var ju positiva nyheter!!
    Får du kolla på TV-matchen då???

    SvaraRadera
  5. Timrå vinner med 9-3
    LHC vinner med 7-1

    SvaraRadera
  6. TV går bra men det blir väl Hv i brist på Canal Plus. Han från övre delarna av Sverige vet han vad hockey är med tanke på tipsen?

    SvaraRadera
  7. //björn:
    Tunga tips, går dom in hoppas jag att du spelat på dom också, för då kan du ta ledigt en vecka :)))

    broder:
    TV med HV71 huvva, huvva, och nu är det snart dags.
    Om huruvida en Edsbykillar kan tippa hockey, därom tvistar de lärde under kvällen i ett extra sammankallat möte i Börshuset!!

    SvaraRadera
  8. HAHA
    Jodå jag tror jag vet vad ishockey är. Jag har sett på TV och Brynäs-Djurgården 1979. Sen har jag Uffe Sterners autograf.
    Det är där man knuffas, slåss, vilar och tar det hela på blodigt allvar.
    De e synd om hockey spelarna.

    LHC vann med 6-3 så mitt 7-1 var väl inte så tokigt, eller?
    Timrå, ja man vill väl gärna ett de skall få vinna någon gång och det är ju roligt att dra till lite, det kan ju gå.
    Sen må jag ju krudda era tips så ni kommer i bättre dager ... ;-) jag är ju som påpekats ingen tipskung ;-)
    Inte ens han Wikegård vågade tro annat än de hemma vinster ikväll.

    SvaraRadera
  9. Har man Uffe Sterners autograf, så tippar man inte 9-3 till TIK på bortaplan mot HV hahahhahahaha.

    Men 7-1 till LHC det var ju nära, men bara nära.
    Upp till bevis idag :)

    SvaraRadera