18 mars 2008

Dagens Neon

Svedboms.
Vetlanda.
Hovjuvelerare.


Eller.
Hovjuvelerare


Bandy och Svedbom??
Hrmf.
Känns det!!
Bränns det??
Jo, men visst!!
Ansvarig utgivare ...
Unge herr Johan Svedbom är inte längre iblandad i leveranserna till hovet.
Inte ens till Johanneshov :)
Han levererar numera bandynyheter.
Han leverarar numera endast bandyguld!!

Och.
Får vi bara ordning på neonen så blir det guld.
Bandyguld ...
Ett lysande bandyguld!!!

HEJA VBK

//PS
Och den här neonskylten ...
.. den har du inte, fronning!!
Kan du sitta med din neonkopia till musselsoppa :)))
//DS


Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Jag blir mycket avundsjuk. Men han Svedblom får nog ta och fixa till skylten snart innan nån river bort den.

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk :)
    Detta är bara början på en långsam och förtvinande musselsoppeneondöd hahahahaha ...
    Har du hört talas om Peters princip??
    Den kommer snart och det är en läckerbit, neonmässigt iaf hahahahahaha
    Och ni andra ...
    Hänger kvar!!

    Apropå Dagens Neon, det är klart som spat till Bullens att dom nu fixar till den, först min post och sedan din kommentar, det biter, var så säker, våra ord är deras lag.
    Vi äro som poliserna i Dalarna, hårda men Rättvika!

    SvaraRadera
  3. Jajaja. Jag har vad jag har och det jag har det har jag i tefelonen.

    SvaraRadera
  4. Härligt ser fram emot en klar förbättring av soppsidan :)

    SvaraRadera