17 mars 2008

Dagens Tipstjänst



Två matcher på två dagar.
Två matcher på hemmaplan.
Det är vad som väntar HV7-1 :)


Tufft spelschema.
Men.
Det passar oss som hockeyhandsken??
Men några 7-1 blir det inte ikväll!!

Dagens tips blir att ikväll vinner vi med 5-3.

Även i Chokladhallen blir det två matcher.
Dagens kamp vinner LHC med 5-2.

Uppdaterat 07:10
6-2 till HV och 5-3 till LHC ett broderligt tips!

Vad säger han fronning??

Uppdaterat:
fronning säger 5-3 till Djurgården ...

Okej domarj*vel nu kan du blåsa till spel.
Vi r reddy!

Andra bloggar om: , , , ,

9 kommentarer:

  1. 6-2 till Hv och 5-3 till LHC

    SvaraRadera
  2. Snicksnack säger fronning. Vänd på siffrorna och häpp! så har du mitt tipps.

    SvaraRadera
  3. Antaget och jag tar för givet att det enbart gäller DIF vs LHC!!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Nej den gubben gick inte, se! Detta ska bli en afton i Davids tecken ...har inget med nåt religiöst att göra...

    SvaraRadera
  5. Johan Dvaidsson??
    Men för h*lvete vad tippar du då??
    Nu har du en timma på dig för att vara med i matchen!!

    SvaraRadera
  6. Va? Var det inte solklart att jag tippade 2-0 till HV och 4-1 till Linköping?? Jag stackars missförstådda mänsja...

    SvaraRadera
  7. .. visst, men så la du till vänd på siffrorna ...
    .. och herren vände sitt ansikte och jag på siffrorna, herren såg då vilket misstag han gjort när han skapade Bromma och jag såg hur fel du tippat :)

    SvaraRadera
  8. Nå, jag känner mig på kristligt humör och vänder andra kinden till, men gör inte misstaget att se det som ett tecken på svaghet. ;)

    SvaraRadera