18 mars 2008

Dagens Tipstjänst

Match ikväll igen.
Matchtätt som om det vore bandy!!



Vi har 3-1 i matcher.
Och.
Det är åter en hemmamatch.
Allt talar för en fjärde seger.
Skellefteå måste vinna.
Vi har Liv.
Hur många har SAIK??
Sex raka bortaförluster i Kinnarps ...
Ska vi slå till med 5-2.

Djurgården måste också vinna.
Djurgården har också en ny bortamatch.
Och.
Jag ser i min glasiga kula ...
Jag ser det.
Och om du tittar noga du också
Då ser du det.
Kaminerna är heta ikväll.
Det blir 3-5.
Djurgården vinner med 5-3.
Grattis fronning ...

Dessutom.
Snart börjar kvalserien ...
Brynäs-Västerås
Malmö-Leksand
Mora-Rögle

.. till toner av Live and Let Die ...
Sa jag Roger Moore??

Uppdaterat 16:32
fronning tippar 3-2 till DIF och 4-0 till HV71.

Andra bloggar om: , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Jag får lita på din kula. Hoppet är ju det sista som... Men att DIF plötsligt ska pricka in fem har jag svårt att tro. 3-2 får det bli. För SAIK tar det slut. 4-0.

    SvaraRadera
  2. Och du vill inte vända på några siffror idag?

    SvaraRadera
  3. Vad f***n!! Du hade ju sett det ju!!! I din sablans kula! Jag ringer polisen!

    SvaraRadera
  4. Jag såg det.
    Jag svär!
    Ring inte mer är du snäll och det måste du lova ...

    SvaraRadera
  5. .. var där och spelade i den gula paviljongen, där Arne sjöng första stämman!

    SvaraRadera