29 mars 2008

Dagens Eftersnack

Timrå vann rättvist. Visst. Inget att snacka om, men nog låter Vinnerborg mer som ett syltmärke än ett namnet på en domare man litar på och vem snackade om Frölundaborg och deras klocka?? Inte jag! Jag kan konsten att förlora och jag håller käft!



För övrigt tycker jag att Färjestad är ett gnälligt j*a skitlag och värst är han Rickard Wallin, Stå upp för fan, du är ingen simmare!!

Söndag.
Sa jag söndag ...
Då vinner hemmalagen.
Återkommer med rätt tips!

Andra bloggar om: , , , , ,


Ingen vann någon guldtia, brorsan och undertecknad var närmast, men nära skjuter man inte ens i mål på sopan Gustafsson :)

2 kommentarer:

  1. Okey visst får ni sola er i glansen av era tips, men jag hade i alla fall rätt vinnare i båda matcherna.
    Räknas inte det?

    SvaraRadera
  2. //björn:
    Syltmärket Vinnerborg dömer som han vill och klockorna står still, jag gör det samma, jag dömer som jag vill.
    Visst du hade två rätt!
    Grattis, men det har vi andra haft i princip varenda gång :), det är ingen merit längre, nu gick jag på att att brorsan endast var en feldömd hundraddel ifrån att tippa helt rätt (3-2) och att jag faktiskt endast var en felstuds från att tippa LHC-FBK helt rätt!!

    Men idag käre avsatte Tipskung, idag kör vi igen, jag ska personligen direkt i detta nu börja min tipsanalysering :). Gör det du också, kom igen, bit ihop och ta förlusten som en man :))))

    SvaraRadera