16 augusti 2008

Dagens Anrell

Det är mycket Klüft nu.
Ska det ju vara.
Det är ju OS.
Men numera är det mest negativt!
Förr var det sjukamp.
Förr var det GULD!
Numera är det FIASKO och LÄGG AV, som gäller!!


Igår var det han Wennerholm.
Idag är det han Anrell.

Lasse Anrells resonemang är intressant.
Han menar väl.
Han funderar.
Han ifrågasätter.
Han "resonerar med Carolina".
Om varför.
Om imagen.
Om skaderisken.
Om framtiden.

Finns Klüfts framtid i tresteg?
Jag är inte gås att sia om det.
Men.
Det finns inget envisare än småländskor !!
Sanna mina gamla hopp.

Men frågan är om kroppen håller.
Om tiden räcker.
Hon är ju inte purung längre.

På tisdag är det dags för länghoppskval.
Vi får hoppas att det blir roligare och klüftigare rubriker ..
Jag hoppas att hon hoppar långt, långt, långt ...
Jag hoppas att hon visar att "det är det hon kan"!!
Och det tror jag att både Wennerholm och Anrell också hoppas ...

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar