28 augusti 2008

Dagens Minne

Läser i bladet att kråkor minns.
De glömmer inte de ansikten som gjort dem illa ...
Kan bara i all vänlighet tillägga.
Som en passning.
Till han som kokat soppan.
Det gör inte gäss heller.
Gäss glömmer inte heller människor som gjort dem illa!




Sa jag det?
Sa jag att dom skiter i om dom "oglömbara" är "kändisar".
Dom skiter i om dom "oglömbara" är prisbelönta :)
Dessutom.
Gäss är kända för att ha gott lokalsinne.
Dom vet alltid var du bor ...


Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Oh gäss jag menar Oh no! Den lät olycksbådande - gåsens kråksång! Jag får hålla korpgluggarna öppna.

    Men va f*n, jag säger bara: Heja Sverige Friskt Humör Spola Kröken Susen Gör!

    SvaraRadera
  2. Såg den!
    Åter en härlig blandning.
    Heja soppan friskt humör!!

    SvaraRadera