18 augusti 2008

Dagens DNF

Sanna Kallur.
Vilken chock.
Får en kanonstart.
Hinner inte med.
Slår i första häcken.
Faller.
Är borta.



Direkt efter loppet.
Intervjuad av Svt.
Peter Jonsson.
Maler.
Tårar.
Maler.
Tårar.
- Hur kommer du att uppleva finalen?
Peter Jonsson.
TV-reporter.
Låt henne va.
För helvete!!

Var detta en hämnd för 1976.
Baumgartl vs. Anders Gärderud!
Finns Gud :)
Eller??

Dan Glans blev sjua :)

Uppdaterat 19:35
Apropå den där ovanstående intervjun.
Man är inte ensam när man är ...


Andra bloggar om: , , ,

7 kommentarer:

  1. Jag gråter när hon vinner och gråter när hon trillar.
    Vad är det hos den här tjejen som slår an alla känslomässiga strängar hos mig?
    Vore det min dotter skulle jag plåstra om, blåsa på det onda och trösta...

    SvaraRadera
  2. Så fint du skriver, så fint du uttrycker det, precis så som jag också gör när chocken är över ...

    Nu får vi hoppas att Mustafa, blåser skiten ur alla j*vla konkurrenter ;)

    SvaraRadera
  3. grandprix63:
    Från det ena till det andra, uppladdning pågår :)

    SvaraRadera
  4. ...och till det tredje,
    hur hinner du med? Ett par, tre bloggar, arbete, titta skelögt på sport och Youtube och på toppen av allt, lägga tak.

    Och så säger en del kvinns att karlar inte har någon simultanförmåga. Hrmf!

    Jag kan i alla fall älska OCH ha huvudvärk samtidigt

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha, har du mängdrabatt på Treo??

    Taket är klart du är det det finstilta som pågår ...

    Återkommer :)

    SvaraRadera
  6. Jag gråter fortfarande för Sanna men hon kommer igen - krutdurken.
    Såg ju så lovande ut i försöken....

    SvaraRadera
  7. Jag är fortfarande i chocktillstånd, det kändes så bra, men det är kanske som experterna sa, svårt när man inte har tävlat på så lång tid!
    Men visst kommer hon igen.
    Tänk vilken utveckling hon har genomgått, hon är tillbaka om fyra år, going for guld!!
    Och som vi unnar henne det :)))

    SvaraRadera