09 december 2008

Dagens Elferitips

Kolla in glädjen.
Dansglädjen.
Undertecknad, gåsen och han Lagrell i skön samklang.
Kan inte bli bättre.
Scenografin med nystan och dass är minst sagt för(bry)gyllande.
Vi är alla tre med varandra.
Och vi glömmer alla andra.
Vi dansar in bandyomgång nummer nio.

wunderbaumadanzabollodazzogåsolagellilainen


Sa jag det?
Sa jag att nu är jag klar.
Nu har jag analyserat färdigt.
Det blir en jämn och målrik match.
Glömde jag att säga det?
Glömde jag att säga VBK vs. SAIK.
Morgondagens toppmatch på Kullen.
Det är den som blir målrik.
När domare Kandell blåser av efter 90 minuter.
Har han "Spiken" Ljung fått annonsera 10 mål.
Fem till vardera laget.
Bandy när den är som bäst!!

Sa jag det?
Sa jag att videon är gjord i Bromma!!
Tack till han fronning!!

Tyvärr broder.
4-4??
Nära, riktigt nära, men ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

7 kommentarer:

  1. Äntligen och äntligen Bromma ....

    Och när gåsen äntligen kom, hönsen blev som galna dom, vilken dräkt han har, den slår den

    och vilken boll han det var en hård en.

    Och många mål blev det på kullen hoppades vi .......

    (dagens sämsta)

    SvaraRadera
  2. HeHeHe! Mer Josephzohn kan det inte bli =)

    SvaraRadera
  3. anonymus
    Vilken kam han har, sa frisören!

    Många mål lär det bli!

    munken:
    Hahahahha ligger mycket i det, det är jag, Travolta och så han Lagrell ...

    SvaraRadera
  4. Det finns bara en etta och det är jag, han Lagrell får nöja sig med en andraplats, han missar ju klart och tydligt stegen ...

    SvaraRadera
  5. Fronning, 12 points för regi och oparti! En fin gullene mössa kommer med posten hem till dig före jul.

    SvaraRadera
  6. gåsRed:
    Skeck med ett nystan, det har han gjort sig förtjänt av!

    SvaraRadera