10 december 2008

Dagens Sugarbabe

Hon är litta mer optimistik, hon baben.
Å andra sidan.
Nån analytiker är hon inte!!
Hon gås mer på känslan.
Den kvinnliga ...


Mitt tips står kvar.
Det blir 5-5.

Känner mig lite utmanad.
Han DantheMan.
Slängde ut hela omgången!
Tipsad och klar ...

Vänersborg - Västerås 3-7
Kungälv - Motala 4-1
Edsbyn - Gripen 10-2
Broberg - Bollnäs 5-5
Villa - Hammarby 2-5
Vetlanda - Sandviken 3-6
Sirius - Örebro 3-3

Ser bra ut.
Ser ganska bra ut.
Ser ut så där.
När jag tänker efter :)
Så här ska det se ut.

Vänersborg - Västerås 2-5
Kungälv - Motala 3-4
Edsbyn - Gripen 8-2
Broberg - Bollnäs 7-1
Villa - Hammarby 7-4
Vetlanda - Sandviken 5-5
Sirius - Örebro 6-3

Om ni vill vinna lite pengar alltså.
Skiter ni i det.
Då kan ni lämna i han Dans rad.

Sa jag det.
Sa jag att han som håller på LHC.
Han slog till med 4-4.
Nu snackar vi toppmatchen igen :)


Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar