11 december 2008

Dagens Vikkonst

Tidningen MAD.
Tidning av det bästa märket.
Rena rama bröllopskonfekten.
Några nummer trycktes i Vikhyttan ...
Men.
Bara för att vi bjöd på bröllopskonfekt igår ...
.. att vi gav bort segern igår.
Förstör jag halva nöjet för er :))))
J*vla Sandviken.






Men lugnt.
Innan ni kontaktar Pressombudsmannen ...
Det finns fler.
Många fler!!

Sa jag det?
Sa jag Zinken.
Nu måste vi vika ihop det fult gröna!!
Sa jag sota för ...
Tamefan!!

Vad säger man?
Säger man vikkonst??

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Man saknar MAD faktiskt! Med alla välgjorda teckningar och special- bilagor så var den kanske dyr att producera och dog så sakta ut när folk blev mer och mer fattigare i skallen. Den gjorde nog stor onytta för många av oss människor av att kunna se saker från en annan och roligare horisont. Undra vad en liknande tidning skulle ha för namn idag? Som korvlänken inte berättar så var Lasse O’Månsson inblandad i den svenska utgåvan.

    SvaraRadera
  2. madicken:
    Man gör det!
    Man saknar den!!

    pef:
    Gäss, va bra att du tycker det, då kanske du kan sitta hemma ett tag och bara vika tiden åt att vika ...

    SvaraRadera
  3. Jorå, jag har inte gjort annat hela kvällen. Det var en syssla av stor vikt. Viktigpetter!

    SvaraRadera
  4. Bra,
    Du gjorde ditt vikval!

    SvaraRadera